fredag 15 maj 2009

Bra dag idag!



Nu håller jag på och packar lite för att åka till malmö imorgon, bussen går tjugo i sju, huvva!
Jag är lite nervös för att jag inte kommer hitta dit jag ska, har aldrig varit i malmö>-<>

I morse betalade jag mitt lilla klädpaket:D Det blev dyrare än vad jag väntat mig, men ursäktade mig med att jag var värd det efter som jag blev klar med intagningsproverna till en skola idag, ett ångestmoment mindre! Jag och pappa firade med en glass på torget när vi hade skickat iväg dem!:)
När jag kom hem såg jag tom att jag vann auktionen på min väska! En rosa jordgubbsformad väska från AP! kommer passa perfekt in i garderoben, nu måste jag bara hitta en rosa blus, så är jag nöjd ett litet tag framöver^_^

Ikväll hag jag bakat brownies med hallon i, mums mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar