tisdag 4 maj 2010

Ny-tatuerad!

Ihh jag tatuerade mig idag! jag har velat göra den så länge nu att det äntligen var dags!
Jag gjorde den av en killa som hette Scott på infamous tattoo på kocksgatan på söder! Supernöjd:)
Jag hann bli rätt nervös innan de satt igång, så lagom till att han som skulle tatuera mig hade gjort iordning allt och skulle föra över motivet på armen så svimmade jag^^ vilket jag var rädd för att jag skulle göra, men sen, en halvtiumme, lite vatten, fruktsocker och frisk luft senare så var det dags, och då gjorde det ju inte alls så ont som jag trodde det skulle göra!
Bandaget ska sitta på till imorgonbitti, som aldrig varit så långt borta som nu...

Jag hann även gå och äta lunch med mamma och pappa som var i stan idag på en nyöppnad resturang på skeppsholmen, supergott och fint:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar