lördag 26 juni 2010

Glad midsommar!

-Maria hade, dagen till ära fixat fina lockar i mitt hår...
Med dem styrde vi stegen ut mot äventyr!


Men först, jordgubbsjakt!
...Vi hittade fem paket!
Fem!
Fit for fight!:)
Vi tog Lidingöbanan, tittade ut på fina träd och väntade. Maria underhöll sig med sin Iphone

Jag underhöll mig med Marias Iphone...Väl framme Hemma hos Arianne!
Outfits:



Jag har bara Ap på mig
Ariane har AP o JD på sig

Maria har bara IW på sig

Vi lagade mat, jag stod för efterrätten:)
Maria hittade kissekatt!

Vi drack jordgubbsmojito
Vi åt förätt på terassen...

...Och vinkade åt förbipasserande båtar

Vi lagade mera mat...



Vi åt Jordgubbstårta...


Vi åt jordgubbs- och pistage macrons och drack blåbärsmojito!


Vi spelade Tvspel



Och hade det hemskt trevligt:)

1 kommentar: