lördag 2 oktober 2010

Fredags outfit


Idag var min broderi-vecka i skolan slut. Jag har broderat som en liten tok, men gud så kul det var:D Det var roligare än jag väntat mig att bara sitta med små svarta trådar!


Dagens outfit bestod med av innocent world kläder och min hemma-sydda klänning, och såklart smyckena som jag också gjort!



Jag tror jag hittade mitt bästa inköp idag!!!!
Titta så fin den är!
Det är en present kalender med muminpresenter!
När jag åkte till Japan för två år sedan och gick och skrotade i taxfree butikerna i finland medans jag väntade på planet hittade jag en choklad kalender med mumin, "Den kan jag ju inte släpa med mig hela resan" tänkte jag och tänkte att jag köper den när jag åker hem.
När jag kom dit igen på hemresan var den slut, och jag blev hemskt besviken. Men det här är ju nästan ännu bättre:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar