torsdag 10 mars 2011

Strax innan jul, närmare bestämt hela december, var jag på skolan och vävde oh vävde och vävde, men jag visade er aldrig resultatet.
här är det!
Jag vävde ca 7metergammelrosa ulltyg i ett mönster jag ritat upp. När jag var hemma efter operationen sydde jag en vårkappa utav det, och nu är det äntligen lagom varmt ute för att kunna använda den!
:D


Translation: In december, I had a project in school where we should weave a fabric to make clothes of. I Made a antiquepink(Wich i dyed by myself) woolfabric to make a springcoat of, and here it is! Finally done!

5 kommentarer:

  1. Wow! It's very beautiful! Congratulations. ;3

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart fin den är! JAg kräver att du har på ig den nästa gång vi ses ^^

    SvaraRadera
  3. i'd buy that goat in a heartbeat *__* amazing work, like always!

    SvaraRadera