onsdag 16 mars 2011

Tillbaka till teatern.


Jag färgade mitt hår idag igen, lite rödare och lite bättre:) Det var första gången jag färgade det själv, men jag använde en moussefärg så jag tycker att resultatet blev jämnt och bra.

Den här veckan är jag tillbaka på Drottningholmsteatern igen, Åh himmlars vad det är kul!
Efter två dagar har jag hunnit sy två västar och en halv rock:3
Men, det allra allra bästa är att jag får komma tillbaka i sommar igen
Translation: I dyed my hair last night, A little more red make Me a little happier;)
This week, I'm back at the theater at Drottningholm, It is so so much fun. I have already made two vests and a half coat. the best thing are that they said i could come back this summer again:D

1 kommentar:

  1. Färgen passar dig jättebra :) Och vad kul att du får vara där i sommar igen, jobbet passar dig minst lika bra som hårfärgen!

    SvaraRadera