lördag 16 april 2011

I torsdags hade vi redovisning av vårat senaste vävprojekt då vi skulle göra accessoarer.
Jag hade ju egentligen tänkt att göra hattar, men jag gjorde det här Hals/nacksmycket istället. Tyget jag vävde klippte jag sönder och drog ut inslag och varptrådar. Det som blev kvar målade jag sedan med sidenfärg och veckade och formade på olika sätt.





Lite närbilder är också bra att ha!






Jag känner mig väldigt nöjd, så jag hoppas att ni också tycker om det:)

Translation: This is some photos of my latest project in school. We should ma accessories. My first thought was to make hats. but later on I changed my mind and made this instead^

4 kommentarer:

  1. I like it!
    Oh, and congrats on the scholarship ^^

    SvaraRadera
  2. Du måste vara med här! Lova det! http://www.misscupcake.se/tavla.php

    SvaraRadera