lördag 28 maj 2011

Fredagsafton på operan

Igår kväll var det genrepspremiär på Drottningholmsteatern! Det var operahögskolans studenter som sjöng i Cosí fan tutte!
Eftersom jag har varit med och sytt på kostymerna hade jag fått biljetter till premiärem!:D

Photobucket

Jag var så himla glad över att vara på plats! Ett av de allra bästa ställena i Stockholm!

Photobucket


Photobucket

Jag hade bjudit med mig Elsa kvällen till ära. Vi, och våra hattar gjorde storsuccé hos alla små damer!

Photobucket

Photobucket

Så började min trevliga fredagskväll <3

3 kommentarer:

  1. åh vad söta ni är. jag älskar din klänning, har du sytt den själv?

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket:D Ja det har jag!

    SvaraRadera
  3. Å jag minns er från när jag stod i garderoben.
    Ni var så tjusiga.

    SvaraRadera