söndag 1 maj 2011

Lolitaloppis 2011

Jag är nyss hemkommen efter årets stora Lolita loppis på Tokyo stop här i stockholm. För tredje året i rad var jag där och sålde!

Så här såg mitt bord ut!
Josephine hade kommit hit dagen till ära:)
Ett kärt återseende :)

Pepptalk innan öppning.
Lite mer av det jag sålde.
Jag fick sålt en hel del, men inte allt. Det kommer komma upp till internet-försäljning snart.

Fia vid sitt säljbord.
Jag i min nya klänning. Ute och tittar på kön som var helt galet lång hela dagen.

Bordsgrannar.
Sekunderna innan öppning. Sen hann jag inte fota mer.

Translation: Today was the day for our Lolitafair at tokyostop. So many people came and it was really fun!
I'll put up the thing i did not sell here soon.

8 kommentarer:

  1. Jag lånar den sista bilden av dig, gumman.

    SvaraRadera
  2. Hej lilla du! jag köpte en super fin cupcake av dig i dag jag är värkligen nöjd <3 men jag lånar den sista bilden av dig! och en sista sak mankan inte köpa något här på bloggen?? kram Malva

    SvaraRadera
  3. Jag har lagt upp en bild på dig på min blogg om det är okej såklart, tar annars bort den om du inte vill att jag ska ha den där. Har länkat till din blogg på min blogg.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag önskar att jag hade kunnat vara där! Kul att det blev lika lyckat i år :)

    SvaraRadera
  5. Malva: Vad glad jag blir att du gillade den:) Menar du köpa ngt som fanns på loppisen går det såklart bra, bara skriv vad det var du ville ha och din mejl!

    Cuteness: Det går såklart bra^^

    Bianca:Jag saknade dig iår igen!

    SvaraRadera
  6. Hej Pink Fairies :)
    Jag skulle verkligen behöva lite hjälp med en sak, och jag vet ju att du är så bra på tyger och sånt ^^ det är så att jag har problem med en fläck på en av mina klänningar som jag köpte på loppisen. Jag har lyckats få bort lite av fläcken och den är inte lika mörk längre, men är fortfarande kvar. Min fråga är om det finns något sett jag kan färga fläcken eller måla över den med någon typ av textilpenna för att få den att smälta in med klänningens färg? Eller om det går att bleka bort kanske? Tacksam för svar<3

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  7. jag skulle vilja ha en cupcake som det står Malva på men det skulle gå bra utan och mitt mejl är malvaedoh@gmail.com
    kram!

    SvaraRadera