torsdag 2 juni 2011

Rosa pioner och skolavslutningar...

Igår var det allra sista skoladagen avmitt första år på HV! Vi i basåret hade den stora äran att bjuda resten av skolan på frukost, så Tidigt på morgonen var jag och Lotta på plats och bakade kakor och bröd!

Photobucket
Jag hade på mig min nya klänning jag sydde klart häromdagen!

Photobucket
Av rektorn och vår huudlärare fick vi blommor, som den här fina pionen som doftar alldeles underbart!

Photobucket
Senare på kvällen åkte vi ut till en liten kolonilott med klassen och lagade mat och firade. Det kommer det bilder på lite senare!


Translation: My last day of school ths year. I cant understand it went so fast!! I wore my newest homemade dress today, A flowery op with lilac sleeves!

3 kommentarer:

  1. So lovely dress! I don't have summer vacation until June 22. :( But it's soon :D

    SvaraRadera
  2. Thank you very much:D june 22 will come soon:D

    SvaraRadera
  3. Hallo! I think your blog is gorgeous!! I really love all the dresses you make; you are very talented.

    SvaraRadera