torsdag 9 juni 2011

Sommardagar på Kina slott

Idag så åkte jag och Elsa på fin-utflykt ut till Drottningholm, men mest för att kika på Kina slott som gömmer sig lite längre ned i parken.

Photobucket

Ute på Drottningholm var det så himla varmt att vi var tvugna att ta en liten paus och sitta i gräset och läsa tidningar.

Photobucket
Elsa hade med sig fina damtidningar från 20-talet. Det blev lite högläsning av goda husmorstips.

Photobucket

Photobucket
Eller lite Hälsotips a lá 20-tal :)

Photobucket
Jag hade nytt hår, dagen till ära. Elsa hade fått några förpackningar hårfärg och fria händer på mig igår. Hemskt nöjd blev jag med resultatet!


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Inne på slottet fick man inte fota och det är ju ganska tråkigt, men ett så himla litet och sött slott det är ändå! Gå dit och titta!!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Elsa var så stilig i sin somriga klänning och blommor i håret.

Photobucket

9 kommentarer:

  1. Som jag trodde passar du jättebra i klänningen! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så himla mycket <3
    Bianca: Tack kära du, jag är hemskt nöjd med klänninen:)

    SvaraRadera
  3. Svar: jag ska sy av mönstret någon gång, men jag tror jag ska bli lite bättre på att sy först :) och javisst såg det fint ut, men ja det var äckligt med larverna, man ser det kanske inte så bra men de var verkligen överallt!

    SvaraRadera
  4. Very nice pictures! And I totally Loved your dress! where did you buy it?! :O

    SvaraRadera
  5. Gud va fina bilder du har i din blogg :)

    SvaraRadera
  6. what a cute blog! such lovely photos
    and beautiful dresses~

    SvaraRadera
  7. Du måste uppdatera oftare!

    SvaraRadera