söndag 21 augusti 2011

I'm just a broken hearted hoover fixer sucker guy

I onsdags gav jag mig, tillsammans med Nhina till Rålis där det vankades utomhusbio och picknick!

Photobucket
Photobucket
Jag hade jobbat och var ganska trött, men det var en superfin kväll och en himmel full med ballonger.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Picknick-korgar packades upp och filtar fälldes ut.

Photobucket
Photobucket
Det var ganksa lång väntan och reklam innan filmen kom igång. Kvällen till ära visades Once, en film jag velat se rätt länge men som bara inte blivit av!
Photobucket
Hej hej

Photobucket

Photobucket
När det mörknade drog flmen igåg, och åh vad jag gillade den! Så himla fin film!

Photobucket
Och så himla fin himmel. Det började duggregna lite men det skrämde som tur var inte iväg oss.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Och så var det med den onsdagen! På torsdagen visade de Black Swan, då var vi där igen men då tog jag inga bilder!

1 kommentar:

  1. Åh det var så mysigt! ^^ Tack för två mycket trevliga kvällar.

    SvaraRadera