söndag 28 augusti 2011

I've missed you so!

I måndags åkte jag och min familj till vårat hus i fårösund, och gudars vad jag har saknat gotland! Det är ett av mina allra bästa ställen.

I tisdags gjorde vi en liten utflykt till norra fårö och promenerade alla långa stränder och plockade sten.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Min hund, som har blivit ganska gammal och sjuk fick följa med, och han var om möjligt ännu gladare än jag och sprang ned och badade det första han gjorde!
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jag hittade en liten björnbärsbuske och plockade alla mogna bär jag kunde hitta! Photobucket
Photobucket

Hemma vid valnötsträdet hittade vi fallna nötter, inte helt mogna tyvärr!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Translation: First dat of my holiday! I've spent it at my familys summerhouse on Gotland. I love that place:)

1 kommentar: