tisdag 13 september 2011

In city and in forest, they smiled like me and you.

Jag har blivit sjuk. I dag är fjärde dagen jag ligger hemma på soffan och dricker te och löser mordgåtor på danska.

Men efter att ha sovit alldeles för många timmar än vad som är normalt för ett dygn börjar det sprätta i benen. Så begravd med yllekofta, halsduk, regnjacka och stövlar följde jag med mamma ut i trädgården och plockade äpplen, klippte sista skörden basilika och hittade de allra största tomaterna för hösten!

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Titta bara på dem! Så himla fina!!

I vår trädgård har vi ett träd som heter Katja. Ett himla fint träd tycker jag, och de allra allra godaste äpplena ger hon med!
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Så himla mycket äpplen:)
Photobucket
Photobucket

Se var det march in till teet och mordkommissionen igen, imorgon tänkte jag nog bli frisk!
Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar