söndag 2 oktober 2011

Vintage & Juveler.

I tisdags var jag iväg på något riktigt roligt! Elsa hade fått en inbjuan till förhandsvisning hs Buskowskis inför deras vintage auktion. Och något sådant tackar man ju inte nej till! :)

Photobucket

Det utlovades champange på visningen, och det och fina kläder är ju inte alls dumt!
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Det här hade jag på mig idag. Västen sydde jag för länge sedan och kjolen är från beth, strumpbyxorna är från Iw och skorna Angelic pretty

Elsa va också hemskt tjusig :)
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Det var världens mysigaste höstväder ute, så vi bestämde att en promenad in till stan var en bra ide!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket

Framme!!
Photobucket

I foajen visades det upp klänningar från Lars Wallins utställning. Han är underbar!
Photobucket

I rummen längre in fanns det gamla fantastiska kläder
Photobucket
Photobucket

Jag blev helt kär i sjalen med sälar på. Helt fantastiskt söt!
Photobucket
Photobucket

Och det var den dage. På kvällen var jag på ett event på TopShop, men där var det så mycket folk att jag lät bli att fota, men såhär såg jag och Hanna iallafall ut:)
Photobucket

Puss!

Translation: Me and my lovely friend got an invitation for a preview for a vintage auction, we were promised champange and beautiful dresses! But first out were a afternoon walk in the lovely weather!

2 kommentarer: