lördag 7 januari 2012

Avslutade projekt och ny design!

Jag åkte hem till skara över helgen igen, efter att ha gjort ett stop och firat födelsedagar i Örebro.
Två dagar ledigt blev två intensiva sy-dagar när jag avslutade mitt julprojekt i form utav en liten ylle-dräkt!

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ny design här på bloggen har jag ju med, hoppas ni gillar!

Translation: I finished this blouse and skirt today! And I've change the design on my blog. I hope you like it!

4 kommentarer:

  1. I love it, it looks so cute and very pretty♥!
    I gave one challenge for you as well:). Check out my blog post: http://pleaseusecutesocks.blogspot.com/2012/01/awards.html

    SvaraRadera
  2. Superfint! :D
    En liten snabb fråga bara, när du syr klänningar, använder du ett färsigt mönster som 'grund' eller gör du allting själv?

    SvaraRadera
  3. Tack:) Jag ritar mina egna mönster!

    SvaraRadera
  4. *Thank you iris! I'll check out the challenge:)

    SvaraRadera